Onze dienstverlening
We doen er alles aan om pensioen voor u en uw werknemers eenvoudig en overzichtelijk te houden. Zoveel mogelijk activiteiten nemen we u uit handen. Bij de pensioenadministratie, maar ook als het gaat om het informeren van uw medewerkers over hun pensioen.
Pensioenspreekuur
Regelmatig organiseren wij een bijeenkomst of een pensioenspreekuur, bij ons op kantoor of op locatie. We kunnen ook een bijeenkomst bij u op locatie organiseren om uw werknemers bij te praten over hun pensioen.
Willen uw medewerkers liever een persoonlijk gesprek? Wij vinden het leuk om samen met u een 'pensioenspreekuur' in uw bedrijf te organiseren. Wilt u hierover meer weten, neem dan contact met ons op.
PNO Media organiseert ook ieder jaar een pensioenspreekuur tijdens de Pensioen3daagse. De Pensioen3daagse heeft recent plaatsgevonden op 12, 13 en 14 november 2024. Zodra de datum voor 2025 bekend is, zullen wij dat hier melden.
Maar er zijn meer voorbeelden van onze dienstverlening.
Premie en factuur
Voor de pensioenopbouw van uw werknemers, betaalt u pensioenpremie aan ons. U leest hierover meer bij premie en factuur. Onze administratie is gekoppeld met de Basisregistratie Personen van de overheid. Dat scheelt u veel tijd en werk.
Werknemer centraal
Uw werknemers krijgen bij ons echte persoonlijke ondersteuning, informatie en tools zodat zij weten waar ze aan toe zijn. Zoals direct inzicht in hun actuele pensioen via MijnPNO. Natuurlijk kunnen zij ook zelf aan de slag met het plannen van hun pensioen.
Korte lijnen, direct persoonlijk contact
Belt u ons met een pensioenvraag, dan krijgt u direct een specialist aan de lijn. We komen graag langs om u bij te praten over uw pensioenregeling bij ons of over wat het nieuwe pensioenstelsel voor u betekent.
Online werkgeversportal
De PNO Werkgeversportal geeft toegang tot zowel onze DB- als DC-pensioenregelingen. Een handleiding kunt u onderaan deze pagina downloaden.
Heeft u de activatiemail ontvangen en de portal geactiveerd? Dan logt u in op de PNO Werkgeversportal met eHerkenning. Heeft u vragen over het inloggen op de portal, Heeft u geen activatiemail van ons ontvangen of ervaart u problemen met het activeren, neem dan contact met ons op.
De portal heeft onder meer de volgende functionaliteiten:
Mutatieverwerking
Op de portal kunt u een groot aantal mutaties in 1 keer doorgeven. Het resultaat ziet u direct terug in het actuele overzicht van uw werknemers. Uw mutaties worden direct in onze pensioenadministratie verwerkt.
Rapportagefunctie
U kunt een rapportage maken van alle deelnemers in uw pensioenregeling. Daarmee heeft u direct inzicht in de actuele stand van zaken.
Contractinformatie
Ook kunt u de lopende pensioencontracten van uw organisatie inzien en uw contactgegevens bekijken die bij PNO Media bekend zijn.
Digitaal dossier
U heeft toegang tot een digitaal dossier. Daarin staat alle communicatie die voor u belangrijk is. Denk aan brieven, mails, formulieren, facturen met specificatie, etc. Documenten in dit digitale dossier kunt u online inzien en downloaden voor uw eigen administratie.
Accountbeheer
Via accountbeheer krijgt u zelf het beheer over wie er namens uw organisatie toegang krijgt tot de portal. U kunt hier zelf medewerkers autoriseren of de autorisatie intrekken. Heeft u nog geen werkgeversaccount? Dat kunt u aanvragen met dit formulier.
Ga direct naar de nieuwe PNO Werkgeversportal
Contact
Heeft u vragen over onze dienstverlening? Neem direct contact met ons op.