Onze dienstverlening
We doen alles om pensioen voor u en uw werknemers eenvoudig en overzichtelijk te houden. Een paar voorbeelden:
Online werkgeversportal
De nieuwe PNO Werkgeversportal staat live!
U heeft vanaf nu 1 portal voor zowel DB als DC pensioenregelingen. Alle aangesloten werkgevers ontvangen een activatiemail om de nieuwe portal te activeren. Heeft u deze niet ontvangen? Neem dan contact met ons op. De handleiding voor de nieuwe portal kunt u onderaan deze pagina downloaden.
De nieuwe portal heeft veel nieuwe functionaliteiten zoals:
Mutatieverwerking
Op de nieuwe portal kunt u een groot aantal mutaties doorgeven. Het resultaat kunt u direct terugzien in het actuele overzicht van uw werknemers. Net als in het huidige portaal blijft het mogelijk naast individuele ook collectieve mutaties in te dienen. Voor het indienen van collectieve mutaties maakt u slechts een download van geregistreerde deelnemers en geeft u daarin aan wat de wijziging is. Door eenvoudig uw mutaties te uploaden, worden uw mutaties in onze pensioenadministratie verwerkt. Het huidige XML-formaat (ruif.xls), zoals dat in de huidige werkgeversportal bestaat, vervalt.
Rapportagefunctie
In de nieuwe portal heeft u de mogelijkheid om een eenvoudige of uitgebreide rapportage te maken van alle deelnemers binnen uw pensioenregeling. Daarmee heeft u direct inzicht in de actuele stand van zaken.
Contractinformatie
In de nieuwe portal kunt u de lopende pensioencontracten van uw organisatie inzien. Ook vindt u hier uw contactgegevens die bij PNO Media bekend zijn.
Digitaal dossier
In de nieuwe portal heeft u toegang tot een digitaal dossier. Hierin staat alle communicatie die voor u belangrijk is. Denk hierbij aan brieven, mails, formulieren, facturen met specificatie, etc. Documenten in dit digitale dossier kunt u online inzien en downloaden voor uw eigen administratie.
Accountbeheer
Via accountbeheer krijgt u zelf het beheer over wie er namens uw organisatie toegang krijgt tot de portal. U kunt hier zelf medewerkers autoriseren of de autorisatie intrekken. Heeft u nog geen werkgeversaccount? Dat kunt u aanvragen met dit formulier.
Ga direct naar de PNO Werkgeversportal
Full-service
We nemen u alle pensioenadministratie en -communicatie uit handen. Desgewenst organiseren we bijeenkomsten bij u op locatie om uw werknemers bij te praten over pensioen. Bovendien hebben we onze administratie gekoppeld met de Basisregistratie Personen van de overheid. Lees meer over uw administratie.
Premie en factuur
Voor de pensioenopbouw van uw werknemers, betaalt u pensioenpremie aan ons. Lees meer over uw premie en factuur.
Werknemer centraal
Uw werknemers krijgen bij ons persoonlijke ondersteuning, informatie en tools zodat zij weten waar ze aan toe zijn. Bijvoorbeeld direct inzicht in het actuele pensioen via MijnPNO. Zelf aan de slag met het plannen van uw pensioen. Een persoonlijk gesprek bij ons of voorlichting op locatie.
Korte lijnen, direct persoonlijk contact
Belt u met een pensioenvraag, dat krijgt u direct een specialist aan de lijn. We komen graag langs om onze aangesloten werkgevers bij te praten over pensioen. En wilt u uw medewerkers informeren, dan verzorgen we individuele pensioengesprekken bij u op locatie.