Bel ons op: 035 702 34 56

Onze dienstverlening

We doen er alles aan om pensioen voor u en uw werknemers eenvoudig en overzichtelijk te houden. Zoveel mogelijk activiteiten nemen we u uit handen. Bij de pensioenadministratie, maar ook als het gaat om het informeren van uw medewerkers over hun pensioen. 

Informeer uw werknemers over hun pensioen 

Pensioen is een belangrijke secundaire arbeidsvoorwaarde. Door hier aandacht aan te besteden, laat u zien dat u goed zorgt voor uw werknemers. Activeer jonge werknemers om op tijd na te denken over hun financiële toekomst en begeleid oudere werknemers richting hun pensioendatum. Dat hoort allemaal bij uw zorgplicht als werkgever. Besteed daarom binnen uw organisatie voldoende aandacht aan pensioen en informeer uw werknemers actief.

Een goed moment om hiermee aan de slag te gaan is tijdens de Pensioen3daagse op 11, 12 en 13 november 2025.

Wilt u dat wij met u meedenken hoe u pensioen onder de aandacht kunt brengen binnen uw organisatie? Dat kan uiteraard. Neem dan contact met ons op.

Pensioenspreekuur

Regelmatig organiseren wij een bijeenkomst of een pensioenspreekuur, bij ons op kantoor of op locatie. We kunnen ook een bijeenkomst bij u op locatie organiseren om uw werknemers bij te praten over hun pensioen.

Willen uw medewerkers liever een persoonlijk gesprek? Wij vinden het leuk om samen met u een pensioenspreekuur in uw bedrijf te organiseren. Wilt u hierover meer weten, neem dan contact met ons op.

Contact

PNO Media organiseert ook ieder jaar een pensioenspreekuur tijdens de Pensioen3daagse. De Pensioen3daagse vindt dit jaar plaats op 11, 12 en 13 november 2025. 

Premie en factuur

Voor de pensioenopbouw van uw werknemers, betaalt u pensioenpremie aan ons. U leest hierover meer bij premie en factuur. Onze administratie is gekoppeld met de Basisregistratie Personen van de overheid. Dat scheelt u veel tijd en werk. 

Werknemer centraal

Uw werknemers krijgen bij ons echte persoonlijke ondersteuning, informatie en tools zodat zij weten waar ze aan toe zijn. Zoals direct inzicht in hun actuele pensioen via MijnPNO. Natuurlijk kunnen zij ook zelf aan de slag met het plannen van hun pensioen.

Korte lijnen, direct persoonlijk contact

Belt u ons met een pensioenvraag, dan krijgt u direct een specialist aan de lijn. We komen graag langs om u bij te praten over uw pensioenregeling bij ons of over wat het nieuwe pensioenstelsel voor u betekent. 

Online werkgeversportal

De PNO Werkgeversportal geeft toegang tot zowel onze DB- als DC-pensioenregelingen. Een handleiding kunt u onderaan deze pagina downloaden.

Heeft u de activatiemail ontvangen en de portal geactiveerd? Dan logt u in op de PNO Werkgeversportal met eHerkenning. Heeft u vragen over het inloggen op de portal, Heeft u geen activatiemail van ons ontvangen of ervaart u problemen met het activeren, neem dan contact met ons op. 

De portal heeft onder meer de volgende functionaliteiten:

Mutatieverwerking
Op de portal kunt u een groot aantal mutaties in 1 keer doorgeven. Het resultaat ziet u direct terug in het actuele overzicht van uw werknemers. Uw mutaties worden direct in onze pensioenadministratie verwerkt. Let op: geef mutaties direct aan ons door. U bent verplicht om mutaties binnen 30 dagen via het portal aan ons te geven. Te laat aanleveren, is vanaf 1 januari 2026 niet meer mogelijk.

Rapportagefunctie
U kunt een rapportage maken van alle deelnemers in uw pensioenregeling. Daarmee heeft u direct inzicht in de actuele stand van zaken.

Contractinformatie
Ook kunt u de lopende pensioencontracten van uw organisatie inzien en uw contactgegevens bekijken die bij PNO Media bekend zijn.

Digitaal dossier
U heeft toegang tot een digitaal dossier. Daarin staat alle communicatie die voor u belangrijk is. Denk aan brieven, mails, formulieren, facturen met specificatie, etc. Documenten in dit digitale dossier kunt u online inzien en downloaden voor uw eigen administratie.

Accountbeheer
Via accountbeheer krijgt u zelf het beheer over wie er namens uw organisatie toegang krijgt tot de portal. U kunt hier zelf medewerkers autoriseren of de autorisatie intrekken. Heeft u nog geen werkgeversaccount? Dat kunt u aanvragen met dit formulier.

Ga direct naar de nieuwe PNO Werkgeversportal

Contact

Heeft u vragen over onze dienstverlening? Neem direct contact met ons op.

Contact

Het laatste nieuws

Pensioen van mij, pensioen van jou. Pensioen van ons allebei

Actueel maandag 24 november 2025

Wat gebeurt er met uw pensioen als u gaat scheiden? Maar weinig mensen weten hoe een pensioenverdeling werkt na een …

Bekijk bericht

Wanneer krijgt u AOW?

Actueel vrijdag 21 november 2025

AOW-leeftijd vastgesteld voor mensen uit 1964 Het ministerie van Sociale Zaken heeft onlangs de AOW-leeftijd …

Bekijk bericht

Uw pensioen stijgt per 1 januari 2026 met 1,58%

Actueel Financieel maandag 17 november 2025

Uw pensioen gaat per 1 januari 2026 omhoog met 1,58%. Zo groeit uw pensioen gedeeltelijk …

Bekijk bericht

3 dagen vol persoonlijke pensioengesprekken

Actueel maandag 17 november 2025

Pensioen3daagse bij PNO Media Op 11, 12 en 13 november vond de jaarlijkse Pensioen3daagse plaats. …

Bekijk bericht