Bel ons op: 035 702 34 56

Onze dienstverlening

We doen er alles aan om pensioen voor u en uw werknemers eenvoudig en overzichtelijk te houden. Zoveel mogelijk activiteiten nemen we u uit handen. Bij de pensioenadministratie, maar ook als het gaat om het informeren van uw medewerkers over hun pensioen. 

Hoe informeert u werknemers over hun pensioen? 

Creëer awareness! Sparen is voor later, althans, dat is wat veel mensen denken als het gaat over sparen voor je pensioen. Terwijl vroeg beginnen met de juiste keuzes maken een enorm voordeel kan opleveren voor het pensioen. Zorg er dus voor dat u bij uw werknemers voldoende aandacht besteedt aan het onderwerp pensioen.

Bijvoorbeeld tijdens de Week van het Geld, van 24 tot en met 28 maart 2025. Een uitgelezen kans om uw werknemers te wijzen op het belang van financiële gezondheid. Wilt u dat wij met u meedenken hoe u pensioen onder de aandacht kunt brengen binnen uw organisatie? Dat kan uiteraard. Neem dan contact met ons op.

Als werkgever wilt u immers goed zorgen voor uw werknemers. Geef uw werknemers alle tools om zelfstandig en verstandig met pensioen om te gaan. Het is belangrijk om zowel jonge werknemers te activeren om vroeg te beginnen met juiste keuzes maken, als oudere werknemers te begeleiden richting de pensioendatum. Het valt allemaal binnen de zorgplicht van een werkgever, dus wacht niet af en informeer uw werknemers. En daar plukt u als werkgever uiteindelijk ook de vruchten van!

Pensioenspreekuur

Regelmatig organiseren wij een bijeenkomst of een pensioenspreekuur, bij ons op kantoor of op locatie. We kunnen ook een bijeenkomst bij u op locatie organiseren om uw werknemers bij te praten over hun pensioen.
Willen uw medewerkers liever een persoonlijk gesprek? Wij vinden het leuk om samen met u een 'pensioenspreekuur' in uw bedrijf te organiseren. Wilt u hierover meer weten, neem dan contact met ons op.

Contact

PNO Media organiseert ook ieder jaar een pensioenspreekuur tijdens de Pensioen3daagse. De Pensioen3daagse heeft recent plaatsgevonden op 12, 13 en 14 november 2024. Zodra de datum voor 2025 bekend is, zullen wij dat hier melden.

Maar er zijn meer voorbeelden van onze dienstverlening.

Premie en factuur

Voor de pensioenopbouw van uw werknemers, betaalt u pensioenpremie aan ons. U leest hierover meer bij premie en factuur. Onze administratie is gekoppeld met de Basisregistratie Personen van de overheid. Dat scheelt u veel tijd en werk. 

Werknemer centraal

Uw werknemers krijgen bij ons echte persoonlijke ondersteuning, informatie en tools zodat zij weten waar ze aan toe zijn. Zoals direct inzicht in hun actuele pensioen via MijnPNO. Natuurlijk kunnen zij ook zelf aan de slag met het plannen van hun pensioen.

Korte lijnen, direct persoonlijk contact

Belt u ons met een pensioenvraag, dan krijgt u direct een specialist aan de lijn. We komen graag langs om u bij te praten over uw pensioenregeling bij ons of over wat het nieuwe pensioenstelsel voor u betekent. 

Online werkgeversportal

De PNO Werkgeversportal geeft toegang tot zowel onze DB- als DC-pensioenregelingen. Een handleiding kunt u onderaan deze pagina downloaden.

Heeft u de activatiemail ontvangen en de portal geactiveerd? Dan logt u in op de PNO Werkgeversportal met eHerkenning. Heeft u vragen over het inloggen op de portal, Heeft u geen activatiemail van ons ontvangen of ervaart u problemen met het activeren, neem dan contact met ons op. 

De portal heeft onder meer de volgende functionaliteiten:

Mutatieverwerking
Op de portal kunt u een groot aantal mutaties in 1 keer doorgeven. Het resultaat ziet u direct terug in het actuele overzicht van uw werknemers. Uw mutaties worden direct in onze pensioenadministratie verwerkt.

Rapportagefunctie
U kunt een rapportage maken van alle deelnemers in uw pensioenregeling. Daarmee heeft u direct inzicht in de actuele stand van zaken.

Contractinformatie
Ook kunt u de lopende pensioencontracten van uw organisatie inzien en uw contactgegevens bekijken die bij PNO Media bekend zijn.

Digitaal dossier
U heeft toegang tot een digitaal dossier. Daarin staat alle communicatie die voor u belangrijk is. Denk aan brieven, mails, formulieren, facturen met specificatie, etc. Documenten in dit digitale dossier kunt u online inzien en downloaden voor uw eigen administratie.

Accountbeheer
Via accountbeheer krijgt u zelf het beheer over wie er namens uw organisatie toegang krijgt tot de portal. U kunt hier zelf medewerkers autoriseren of de autorisatie intrekken. Heeft u nog geen werkgeversaccount? Dat kunt u aanvragen met dit formulier.

Ga direct naar de nieuwe PNO Werkgeversportal

Contact

Heeft u vragen over onze dienstverlening? Neem direct contact met ons op.

Contact

Het laatste nieuws

Het belang van verstandig omgaan met geld en de rol van pensioen

Actueel woensdag 19 maart 2025

In deze tijd is het belangrijk om goed met geld om te gaan. Financiële stabiliteit geeft rust en zekerheid. Het …

Bekijk bericht

Hoe wij omgaan met uw klachten en ons blijven verbeteren

Actueel dinsdag 18 maart 2025

Bij PNO Media vinden we het belangrijk dat werknemers, gepensioneerden en werkgevers tevreden zijn over …

Bekijk bericht

Hoeveel vertrouwen heeft u in het nieuwe pensioenstelsel?

Actueel vrijdag 7 maart 2025

Bij PNO Media vinden we het belangrijk om te weten hoe u aankijkt tegen uw …

Bekijk bericht

Wat gebeurt er met uw pensioen als u gaat scheiden?

Pensioentips maandag 24 februari 2025

Als u gaat scheiden, heeft dit gevolgen voor uw pensioen. Het is belangrijk om te …

Bekijk bericht