Bel ons op: 035 702 34 56

Onze dienstverlening

We doen er alles aan om pensioen voor u en uw werknemers eenvoudig en overzichtelijk te houden. Zoveel mogelijk activiteiten nemen we u uit handen. Bij de pensioenadministratie, maar ook als het gaat om het informeren van uw medewerkers over hun pensioen. 

Informeer uw werknemers over hun pensioen 

Pensioen is een belangrijke secundaire arbeidsvoorwaarde. Door hier aandacht aan te besteden, laat u zien dat u goed zorgt voor uw werknemers. Activeer jonge werknemers om op tijd na te denken over hun financiële toekomst en begeleid oudere werknemers richting hun pensioendatum. Dat hoort allemaal bij uw zorgplicht als werkgever. Besteed daarom binnen uw organisatie voldoende aandacht aan pensioen en informeer uw werknemers actief.

Een goed moment om hiermee aan de slag te gaan is tijdens de Pensioen3daagse op 11, 12 en 13 november 2025.

Wilt u dat wij met u meedenken hoe u pensioen onder de aandacht kunt brengen binnen uw organisatie? Dat kan uiteraard. Neem dan contact met ons op.

Pensioenspreekuur

Regelmatig organiseren wij een bijeenkomst of een pensioenspreekuur, bij ons op kantoor of op locatie. We kunnen ook een bijeenkomst bij u op locatie organiseren om uw werknemers bij te praten over hun pensioen.

Willen uw medewerkers liever een persoonlijk gesprek? Wij vinden het leuk om samen met u een pensioenspreekuur in uw bedrijf te organiseren. Wilt u hierover meer weten, neem dan contact met ons op.

Contact

PNO Media organiseert ook ieder jaar een pensioenspreekuur tijdens de Pensioen3daagse. De Pensioen3daagse vindt dit jaar plaats op 11, 12 en 13 november 2025. 

Premie en factuur

Voor de pensioenopbouw van uw werknemers, betaalt u pensioenpremie aan ons. U leest hierover meer bij premie en factuur. Onze administratie is gekoppeld met de Basisregistratie Personen van de overheid. Dat scheelt u veel tijd en werk. 

Werknemer centraal

Uw werknemers krijgen bij ons echte persoonlijke ondersteuning, informatie en tools zodat zij weten waar ze aan toe zijn. Zoals direct inzicht in hun actuele pensioen via MijnPNO. Natuurlijk kunnen zij ook zelf aan de slag met het plannen van hun pensioen.

Korte lijnen, direct persoonlijk contact

Belt u ons met een pensioenvraag, dan krijgt u direct een specialist aan de lijn. We komen graag langs om u bij te praten over uw pensioenregeling bij ons of over wat het nieuwe pensioenstelsel voor u betekent. 

Online werkgeversportal

De PNO Werkgeversportal geeft toegang tot zowel onze DB- als DC-pensioenregelingen. Een handleiding kunt u onderaan deze pagina downloaden.

Heeft u de activatiemail ontvangen en de portal geactiveerd? Dan logt u in op de PNO Werkgeversportal met eHerkenning. Heeft u vragen over het inloggen op de portal, Heeft u geen activatiemail van ons ontvangen of ervaart u problemen met het activeren, neem dan contact met ons op. 

De portal heeft onder meer de volgende functionaliteiten:

Mutatieverwerking
Op de portal kunt u een groot aantal mutaties in 1 keer doorgeven. Het resultaat ziet u direct terug in het actuele overzicht van uw werknemers. Uw mutaties worden direct in onze pensioenadministratie verwerkt. Let op: geef mutaties direct aan ons door. U bent verplicht om mutaties binnen 30 dagen via het portal aan ons te geven. Te laat aanleveren, is vanaf 1 januari 2026 niet meer mogelijk.

Rapportagefunctie
U kunt een rapportage maken van alle deelnemers in uw pensioenregeling. Daarmee heeft u direct inzicht in de actuele stand van zaken.

Contractinformatie
Ook kunt u de lopende pensioencontracten van uw organisatie inzien en uw contactgegevens bekijken die bij PNO Media bekend zijn.

Digitaal dossier
U heeft toegang tot een digitaal dossier. Daarin staat alle communicatie die voor u belangrijk is. Denk aan brieven, mails, formulieren, facturen met specificatie, etc. Documenten in dit digitale dossier kunt u online inzien en downloaden voor uw eigen administratie.

Accountbeheer
Via accountbeheer krijgt u zelf het beheer over wie er namens uw organisatie toegang krijgt tot de portal. U kunt hier zelf medewerkers autoriseren of de autorisatie intrekken. Heeft u nog geen werkgeversaccount? Dat kunt u aanvragen met dit formulier.

Ga direct naar de nieuwe PNO Werkgeversportal

Contact

Heeft u vragen over onze dienstverlening? Neem direct contact met ons op.

Contact

Het laatste nieuws

Resultaten 3e kwartaal

Financieel vrijdag 31 oktober 2025

De beleidsdekkingsgraad van PNO Media is in het derde kwartaal van 2025 gestegen naar 119,3%. De actuele dekkingsgraad steeg van …

Bekijk bericht

Nederland heeft het beste pensioenstelsel ter wereld. Waarom dan overstappen?

Actueel vrijdag 17 oktober 2025

Nederland heeft opnieuw het beste pensioenstelsel ter wereld. Dat blijkt uit de internationale ranglijst van …

Bekijk bericht

Een betere wereld én een goed pensioen

Actueel Beleggen dinsdag 14 oktober 2025

Ruim 3.400 mensen die pensioen opbouwen bij PNO Media, hebben opgebouwd of al pensioen van …

Bekijk bericht

Wat vindt u van onze pensioencommunicatie?

Actueel maandag 13 oktober 2025

Per 1 januari 2027 stapt PNO Media over naar het nieuwe pensioenstelsel. Heldere en duidelijke …

Bekijk bericht