Uw administratie
De pensioenadministratie van uw werknemers regelt u het makkelijkst via de nieuwe PNO Werkgeversportal. U heeft hiermee 1 portal voor zowel DB als DC pensioenregelingen. PNO Media maakt gebruik van eHerkenning als verplichte inlogmethode op de PNO Werkgeversportal. Inloggen met username en wachtwoord is niet meer mogelijk.
PNO Werkgeversportal
Wijzigingen in dienstverbanden doorgeven doet u snel en gemakkelijk via de PNO Werkgeversportal. Dat is belangrijk, want als we beschikken over de meest actuele gegevens, kunnen we pensioenberekeningen voor uw werknemers preciezer uitvoeren. Bovendien voorkomt u daarmee onjuiste premienota’s en een hoop gedoe achteraf.
De PNO Werkgeversportal biedt u op elk gewenst moment direct toegang tot:
- uw werknemers die zijn aangemeld, hun jaarsalarissen en deeltijdpercentages;
- uw actuele pensioenpremie.
U regelt direct:
- wijzigingen in dienstverbanden van uw werknemers;
- een overzicht van uw (jaar)premienota;
- een download van uw deelnemersspecificaties.
We leggen u graag uit wat de PNO Werkgeversportal voor u kan betekenen en hoe u er gebruik van maakt. Een handleiding voor gebruikers van de PNO Werkgeversportal vindt u onderaan deze pagina en bij alle 'Downloads voor werkgevers'.
Heeft u nog geen werkgeversaccount? Met dit formulier vraagt u een account aan voor de PNO Werkgeversportal.
MijnPNO
Uw medewerkers kunnen ook zélf hun eigen persoonlijke pensioensituatie inzien, hun persoonlijke gegevens beheren en het uniform pensioenoverzicht raadplegen. Dit doen ze via MijnPNO.