Uw administratie
De pensioenadministratie van uw werknemers regelt u het makkelijkst via de Werkgeversportal. Deze online omgeving voor gegevensuitwisseling met ons is beveiligd met een persoonlijk account. Dit account kunt u bij ons opvragen. Het formulier hiervoor vindt u bij 'Downloads'. Na uw aanvraag heeft u het account binnen enkele werkdagen in uw bezit.
PNO Werkgeversportal
Wijzigingen in dienstverbanden doorgeven doet u snel en gemakkelijk via de Werkgeversportal. Dat is belangrijk, want als we beschikken over de meest actuele gegevens, kunnen we pensioenberekeningen voor uw werknemers preciezer uitvoeren. Bovendien voorkomt u daarmee onjuiste premienota’s en een hoop gedoe achteraf.
De PNO Werkgeversportal biedt u op elk gewenst moment direct toegang tot:
- uw werknemers die zijn aangemeld, hun jaarsalarissen en deeltijdpercentages;
- uw actuele pensioenpremie.
U regelt direct:
- wijzigingen in dienstverbanden van uw werknemers;
- een overzicht van uw (jaar)premienota;
- een download van uw deelnemersspecificaties.
We leggen u graag uit wat de Werkgeversportal voor u kan betekenen en hoe u er gebruik van maakt. Een handleiding voor gebruikers van het Werkgeversportal vindt u bij 'Downloads'.
MijnPNO
Uw medewerkers kunnen ook zélf hun eigen persoonlijke pensioensituatie inzien, hun persoonlijke gegevens beheren en het uniform pensioenoverzicht raadplegen. Dit doen ze via MijnPNO.