Bel ons op: 035 702 34 56

Bankrekeningnummer

U ontvangt elke maand uw pensioenuitkering op het door u doorgegeven rekeningnummer. Wilt u dit wijzigen? Dat kunt u eenvoudig zelf doen in MijnPNO. Ga naar 'Direct regelen' en kies 'Bankgegevens wijzigen'. 

Heeft u een buitenlands rekeningnummer? Dan kunt u dat ook wijzigen via MijnPNO.

MijnPNO

Ook kunt u ons laten weten of u loonheffingskorting wilt toepassen.

Dien uw wijziging op tijd in!

Als wij uw gewijzigde gegevens 10 dagen vóór de betaaldatum ontvangen, dan wordt dit dezelfde maand verwerkt. Ontvangen wij uw gegevens later? Dan worden uw gegevens de daaropvolgende maand gewijzigd. 
Let op! In de maand december betalen wij de pensioenen eerder uit dan u van ons gewend bent. Wilt u dat wij uw wijziging in de maand december verwerken? Dan moet u deze vóór 10 december bij ons indienen.

Wanneer ontvang ik mijn pensioen?

Onze betaaldata vindt u op onze website.

Het laatste nieuws

Hoe PNO Media zorgt voor balans en zekerheid

Actueel vrijdag 19 december 2025

Misschien heeft u het gelezen of gehoord in het nieuws: pensioenfondsen beleggen steeds meer in grote technologiebedrijven zoals Microsoft, NVIDIA …

Bekijk bericht

Resultaten werkgeversonderzoek 2025 zijn bekend

Actueel dinsdag 16 december 2025

In samenwerking met MarketResponse heeft PNO Media opnieuw onderzocht hoe werkgevers onze dienstverlening ervaren. In …

Bekijk bericht

Dekkingsgraad november 127,5%

Actueel Financieel vrijdag 12 december 2025

PNO Media had eind november een actuele dekkingsgraad van 127,5% en een beleidsdekkingsgraad van 121,3%.

Bekijk bericht

Carrièrekeuzes kunnen gevolgen hebben voor het pensioen 

Actueel donderdag 11 december 2025

Als werkgever heeft u een verantwoordelijkheid om werknemers die bijvoorbeeld van baan veranderen of minder …

Bekijk bericht