Bel ons op: 035 702 34 56

Bankrekeningnummer

U ontvangt elke maand uw pensioenuitkering op het door u doorgegeven rekeningnummer. Wilt u dit wijzigen? Dat kunt u eenvoudig zelf doen in MijnPNO. Ga naar 'Direct regelen' en kies 'Bankgegevens wijzigen'. 

Heeft u een buitenlands rekeningnummer? Dan kunt u dat ook wijzigen via MijnPNO.

MijnPNO

Ook kunt u ons laten weten of u loonheffingskorting wilt toepassen.

Dien uw wijziging op tijd in!

Als wij uw gewijzigde gegevens 10 dagen vóór de betaaldatum ontvangen, dan wordt dit dezelfde maand verwerkt. Ontvangen wij uw gegevens later? Dan worden uw gegevens de daaropvolgende maand gewijzigd. 
Let op! In de maand december betalen wij de pensioenen eerder uit dan u van ons gewend bent. Wilt u dat wij uw wijziging in de maand december verwerken? Dan moet u deze vóór 10 december bij ons indienen.

Wanneer ontvang ik mijn pensioen?

Onze betaaldata vindt u op onze website.

Het laatste nieuws

Dekkingsgraad oktober 128,2%

Financieel vrijdag 14 november 2025

PNO Media had eind oktober een actuele dekkingsgraad van 128,2% en een beleidsdekkingsgraad van 120,3%.

Bekijk bericht

3 dagen vol persoonlijke pensioengesprekken

Actueel donderdag 13 november 2025

Pensioen3daagse bij PNO Media Op 11, 12 en 13 november vond de jaarlijkse Pensioen3daagse plaats. …

Bekijk bericht

Wat betekenen de nieuwe regels voor u?

Actueel maandag 10 november 2025

Meest gestelde vragen over de overstap naar het nieuwe pensioenstelsel Tijdens onze webinars op 2 …

Bekijk bericht

Hoger pensioen dankzij overstap naar het nieuwe stelsel?

Actueel dinsdag 7 oktober 2025

Op 1 januari 2026 stappen 36 pensioenfondsen over op het nieuwe pensioenstelsel. Op 1 juli …

Bekijk bericht