Bankrekeningnummer

U ontvangt elke maand uw pensioenuitkering op het door u doorgegeven rekeningnummer. Wilt u dit wijzigen? Dat kunt u eenvoudig zelf doen als u inlogt op MijnPNO. Ga naar 'Uw persoonlijke gegevens' en kies 'Pas uw profiel aan'. 

Ook kunt u het formulier 'Wijzigen bankrekeningnummer' gebruiken.

Heeft u een buitenlands rekeningnummer? Dan kunt u dat niet wijzigen via MijnPNO. Neem in dat geval contact met ons op.

Ook kunt u ons laten weten of u loonheffingskorting wilt toepassen.

Als wij uw gewijzigde gegevens vóór de 15e van de maand ontvangen, dan wordt dit dezelfde maand verwerkt. Ontvangen wij uw gegevens later? Dan worden uw gegevens de daaropvolgende maand gewijzigd.

Het laatste nieuws

Dekkingsgraad januari 95,5%

Financieel maandag 15 februari 2021

PNO Media had eind januari een actuele dekkingsgraad van 95,5%, en een beleidsdekkingsgraad van 90,3%.

Bekijk bericht

Pensioenregelingen wijzigen in 2021

Actueel maandag 8 februari 2021

Een aantal pensioenregelingen van PNO Media is gewijzigd met ingang van 1 januari 2021. De …

Bekijk bericht

Controleer uw gegevens van 2020

Actueel zondag 7 februari 2021

U wilt zeker weten dat we de pensioenpremies over 2020 correct bij u in rekening …

Bekijk bericht

Meld je aan voor het klantenpanel

Actueel zaterdag 6 februari 2021

Geef jij graag je mening over (nieuws)brieven, online tools en andere communicatiemiddelen? Dan zijn we …

Bekijk bericht