Bel ons op: 035 702 34 56

Bankrekeningnummer

U ontvangt elke maand uw pensioenuitkering op het door u doorgegeven rekeningnummer. Wilt u dit wijzigen? Dat kunt u eenvoudig zelf doen in MijnPNO. Ga naar 'Direct regelen' en kies 'Bankgegevens wijzigen'. 

Heeft u een buitenlands rekeningnummer? Dan kunt u dat ook wijzigen via MijnPNO.

MijnPNO

Ook kunt u ons laten weten of u loonheffingskorting wilt toepassen.

Dien uw wijziging op tijd in!

Als wij uw gewijzigde gegevens vóór de 15e van de maand ontvangen, dan wordt dit dezelfde maand verwerkt. Ontvangen wij uw gegevens later? Dan worden uw gegevens de daaropvolgende maand gewijzigd. 
Let op! In de maand december betalen wij de pensioenen eerder uit dan u van ons gewend bent. Wilt u dat wij uw wijziging in de maand december verwerken? Dan moet u deze vóór 10 december bij ons indienen.

Wanneer ontvang ik mijn pensioen?

Onze betaaldata vindt u op onze website.

Het laatste nieuws

Dekkingsgraad juni 122,6%

Financieel maandag 14 juli 2025

PNO Media had eind juni een actuele dekkingsgraad van 122,6% en een beleidsdekkingsgraad van 117,8%.

Bekijk bericht

Implementatieplan en communicatieplan zijn ingediend

Actueel maandag 14 juli 2025

Het bestuur van PNO Media heeft op 30 juni de opdracht van de sociale partners …

Bekijk bericht

PNO Media vernieuwt overbruggingsplan

Financieel woensdag 2 juli 2025

Het is belangrijk dat uw pensioen zijn waarde behoudt. Daarvoor moeten de pensioenen zoveel mogelijk …

Bekijk bericht

PNO Media en Branchevereniging Esports Nederland starten samenwerking

Actueel maandag 30 juni 2025

Pensioenfonds PNO Media en de Branchevereniging Esports Nederland (BEN) hebben tijdens de Xperience Day op …

Bekijk bericht