Klacht indienen
Uw klacht is voor ons belangrijk omdat die ons helpt onze service te verbeteren. Wilt u meer weten over wat wij met uw klacht doen en welke vervolgstappen u kunt zetten? Kijk dan op de pagina 'Heeft u een klacht?'.
Uw klacht is voor ons belangrijk omdat die ons helpt onze service te verbeteren. Wilt u meer weten over wat wij met uw klacht doen en welke vervolgstappen u kunt zetten? Kijk dan op de pagina 'Heeft u een klacht?'.
PNO Media had eind november een actuele dekkingsgraad van 127,5% en een beleidsdekkingsgraad van 121,3%.
Bekijk berichtAls werkgever heeft u een verantwoordelijkheid om werknemers die bijvoorbeeld van baan veranderen of minder …
Bekijk berichtHet pensioen verandert per 1 januari 2027. Veel mensen in de creatieve en digitale sector …
Bekijk berichtDe overstap naar het nieuwe pensioenstelsel is een ingrijpende verandering. Met de Netspar Monitor hebben …
Bekijk bericht