Onze verbeteringen
Dit doen wij met uw opmerkingen en klachten?
U kunt op verschillende manieren aan ons laten weten wat u van ons vindt. Dat kan via de klantonderzoeken die wij doen, maar ook door contact met ons op te nemen als u een klacht of suggestie heeft. Uw feedback is waardevol omdat wij onszelf en onze service willen blijven verbeteren. Dus neem contact met ons op als u een idee of wens heeft.
Op deze pagina ziet u enkele verbeteringen die wij hebben doorgevoerd na klantsignalen.
Pensioen is lastige materie. Het is in uw belang dat u goed wordt begeleid bij het maken van pensioenkeuzes. Mensen hebben moeite met het maken van financiële keuzes als die gevolgen kunnen hebben voor de lange termijn, zo blijkt uit gedragseconomisch onderzoek. Dit geldt ook voor pensioenkeuzes. Een niet passende keuze kan leiden tot teleurstellingen over het pensioen. Afgelopen periode zijn de teksten op MijnPNO beoordeeld en aangepast om u nog beter te begeleiden in het maken van uw pensioenkeuzes.
Wij doen ons uiterste best om op een zo’n helder en duidelijk mogelijke manier te communiceren. De klantsignalen over de begrijpelijkheid van onze brieven nemen wij dan ook erg serieus. Continue beoordelen wij onze communicatie en daar waar nodig verbeteren wij de teksten.
Na afkoop van pensioen was het voor een deelnemer niet meer mogelijk om gegevens in te zien in MijnPNO. In verband met het verstrekken van de jaaropgaaf, in de maand volgend op het ontvangen van de afkoop, is de toegang tot 3 maanden na afkoop verlengd.